Sort:  

Tabi ki Green Mil :)))

Matrix - Lord of the Rings 👍

O hangisi
1 - 2 - 3

Interstellar 😍

evet çok güzel filmdir kendileri

the man from earth filmi kesinlikle izledigim en iyi film. uzerine cok dusundum en sevdigim sarkıyı diziyi bilmiyorum ama en sevdigim film net.

izleyen yok mu the man from earth'ü ya

Hobbit+yüzüklerin efendisi 1-2-3-4-5-6.. üzerine tanımam.

Profil fotoğrafını yüzüklerin efendisi yapta rahatla 😂

ben hiç giremedim yüzüklerin efendisi serisine ya 5 kere falan izlemişimdir ama öyle çok düşemedim yani

seri olarak harry potter ve narnia günlükleri🙆‍♀️🙈

Seri olarak benim de vazgeçilmezim Harry Potter. Narnia'yı çok küçükken izlemiştim. (sanırsın şu an büyüğüm) Tekrardan izlemeyi düşünüyorum açıkçası.

Türüne göre değişkenlik gösterse de benim ilk üç sıram shine/the double/midnight in Paris..

shine i bende cok severim the double'ı izleme şansı bulamadım daha ama listemde

Dostoyevsky nin Öteki kitabından esinlenilmiş beyin yakan bir filmdir izledikten sonra film hakkında tartışmayı çok isterim hatta bu kafada birileri varsa lütfen bana yazsın şimdiye kadar bulamadım :).ayrıca Woody Allenin yönetmenliğini seviyorsan Paris'te bir gece yarısını izle çok seveceksin...

beyin yakanlar favorimdir aslında buyuk bi lynch severim en kısa zamanda izleyip sana geri dönüş yapıcam midnight in paris i izledimde öyle çok bayıldığımı söyleyemem yani bi daha izletmek istemedi kendisini sanki :)

Of lynch sever biri . iyi denk geldik o zaman..bak @lakethefire da sağlam lynch severdir..biz toplanalim bir ara:)

Tabi ya ne zaman isterseniz. Twin peaks 3. sezonu biraz hayal kırıklığı oldu ama yinede 80's lynch the best diyelim :D

ahaha simdi gördüm,@bluesky6 aynen toplanalim @faithcalls

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57485.95
ETH 2901.27
USDT 1.00
SBD 3.67