Karakalem resim siparişlerinde müşteri faktörü (Scrum model)

in #tr7 years ago

Merhaba steemit :)

Bugünkü siparişte doğumgünü hediyesi olarak bu çiftimize yapıldı. Resim bittikten tam 8 düzeltme sonrasında , hatunumuz beğendi :D

Ama soyle de bir gercek var , ister 1. kerede ister 10.kerede begenilsin ,ben o begenene kadar yapmaya devam edicem. Cunku o zaman musterinin memnun oldugunu gorebiliyorsunuz. Sizin zevkiniz degil musteri zevki herzaman en ön plandadır.

Çizimimin her basamagina musteriyide dahil etmeyi seviyorum , hatta işime karışmasınıda seviyorum . Çünkü böylelikle iki tarafta maximum şekilde mutlu olarak bu ufak pazarlıklarını tamamlamış oluyorlar.

image

Aslında bu konu iş yaşantımızda herşeye uygulanabilir. Mesela bir yazılımcıysanız daima müşterinizle kontak halinde olmanız , sizin ortaya yanlış bir program çıkarmanızı engelleyeceği gibi , hemde zamandanda tasarruf etmiş olursunuz .

Mesela müşteri ben böyle bir yazılım istememiştim diyebilir ve tekrar en başa dönmek zorunda kalırsınız buda size vakit ve para kaybettirir. Aynı durum resim içinde geçerli , müşterinin çizilmesini istemediği bir kısmı başta sormadığınız için yaparsanız geri dönüş imkansız olabilir ve tekrar resimi en baştan çizmek zorunda kalabilirsiniz. Buda müşterinizde hem negatif etki oluşturur hemde yaptırmaktan vazgeçme olmasılığınıda arttırır.

Kısacası herşeyi aşamalandırın ve karşı tarafın beğenisine sunun , buda sizi en dogru ve en karli sonuca ulastiricaktir:))

Sort:  

Müşteri memnuniyeti elbette önemli ama bence bazen işin uzmanı olarak yönlerdirme de yapmak lazım. Tam olarak ne istediğini bilen biri için değil elbette.

Kesinlikle yeri geldimi sizin yönlendirmeniz şart yoksa o iş bitmez :D Benim kastettiğim iki tarafında mutlu olması için karşı tarafın isteklerinide göz önünde bulundurmak

merhaba eylül elif, bende sipariş vermek istiyorum. mümkünse beni skype'dan ekleyebilir misin ?

[email protected] harika bir çizimin var!

merhaba , mailinizden gerekli bilgilendirmeyi yaptım :)

merhaba, cevapladım. beklemedeyim :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by eylulelif from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59961.00
ETH 3199.92
USDT 1.00
SBD 2.46