Kripto Paralar ve Türkiye ;) [Cointurk 24. Projesi] [ Eylul#3911]

in #tr6 years ago (edited)

f_bttt_753641341185.jpg

Yine bir Cointurk projesi ile beraberiz. Bu projeler sayesinde kripto paralar hakkında sanırım biz katılanlar oldukça bilgi sahibi olduk ;)

Bu hafta ki proje konusu ise kripto paraların geleceği ve gelecekte ülkemizin bu olayın neresinde olacağı hakkında belirlenmiş.

Kripto paralar 2008 dan bu yana işlem gören dijital para birimleri. İlk adını duyduğumuzda pek anlayamadığımız, gün gün işlem hacimlerinin artması ile adını bütün dünyaya duyurmayı başarmıştır.

Benim bu konuda düşüncem; dijital dünyanın bu kadar kullanıldığı bir ortamda kripto paraların geleceğinin parlak olduğunu düşünüyorum. Her ne kadar bir kaç tane işlem gördükleri borsalar hacklenmiş olsa da :((

Gün gün artan işlem hacimleri de bunu göstermektedir zaten. Bizler yatırım olarak bu paraları düşünecek olursak bize düşen; hangi coin olduğunu, piyasada ki yerini araştırmaktır.

Ülkemizin bu paralarla geleceğini nasıl gördüğümü değerlendirecek olursam ben oldukça olumlu düşünenlerdenim. Yatırım için kripto paraların avantajlarını duydukça;
ekonomi ile yakından pek ilgim olmamasına rağmen ben bile ara ara düşünüyorum. Kaldı ki gün ve gün insanlar bu konuya daha çok hakim olacaklar durum böyle olunca da kripto paralardan daha karlı kazançlar olacağını düşünüyorum.

Ayrıca bir çok dünya ülkesinde kripto para kabul görmekte iken biz resmi olarak kabul etmezsek çağın oldukça gerisinde kalacağımızı düşünüyorum.

Fotoğraf

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66772.03
ETH 3237.54
USDT 1.00
SBD 4.25