Kefir Yapımı ve Faydaları

in #tr6 years ago

kefir.png

Son bir kaç haftadır evde kefir mayalamaya başladım. Eve aldığım hazır kefirden yarım çay bardağı kadar 1 litre ılık süte ekledim. İçine bir tatlı kaşığı bal ilave edip üzerini bezle örttüm. Yaklaşık 3 saat kadar beklettiğim de kefir hazır hale gelmişti.

Son yıllarda faydasının çok olduğunu bildiğim için hep yapmak istiyordum ama işte çoğu şeyi olduğu gibi bunu da ihmal etmiştim :( Ev yapımı da çok hoşuma gitti ayrıca. Tadı hazır kefirler gibi değil.

Kefirin saymakla bitmeyecek kadar faydası var. İşte onlardan bazıları ;

Antibiyotik etkisi vardır. O yüzden iltihaplar için oldukça iyi gelir.

Bağırsak temizleyici olarak bilinir.

Sindirim sisteminin dostudur.

Sinüzite faydalıdır.

Kanserin oluşmasını engeller. Ve başladı ise ilerlemesini önler.

Göz sağlığına iyi gelir.

Akciğer ve karaciğere iyi gelir.

Kemiklere iyi gelir.

Kalbe iyi gelir.

Fotoğraf

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58085.08
ETH 2337.41
USDT 1.00
SBD 2.37