Kazandibi Tatlısı

in #tr6 years ago

kazandibi-tatlısı.jpg

Kazandibi tatlısını sever misiniz ? Ben ilk yediğimde çok beğenmemiştim. Sonra bir ara çocuklar merak etti tadını eve hazır pakette alıp denedim yapımını. Yok yine beğenmedim.

Fakat bir kaç ay önce arkadaşımla dışarı çıktığımızda arkadaşım söyledi kendine tadına bakmam için ısrar etti. Tattım baya hoşuma gitti. Evde denesem nasıl olur falan diyordum ki bugün Bim markete uğradım. Baktım kazandibi ;) Aldım denedim ve çok beğendim. Bence hiç evde yapmak için uğraşmaya gerek yok hani. Hem lezzeti güzel hem de fiyatı oldukça uygun.

Ben yinede tarifini link olarak aşağıya bırakıyorum denemek isteyenlere.

KazandibiTarifi

Fotoğraf

Sort:  

Çok severim😊

Ben yukarıda da bahsettiğim gibi yeni sevmeye başladım ;) Teşekkürler ilginiz için.

Ne güzel görünüyor.Gece oldugu için alamam ama yarın almam lazim...:)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63177.41
ETH 2439.37
USDT 1.00
SBD 2.58