Çözüme Açık Olmayan İnsanlar

in #tr6 years ago

bakis-acisi-1-646x323.jpg

Bazı insanları anlamakta zorlanıyor insan ; çözüm bulabileceği bir şeyler varken uğraşmayı bırakıp her şeyi çözümsüz hale getiren. Muhakkak vardır etrafınızda. Hani bir harekete geçse, hatta elini uzatsa hallolacak mesele ama yok. İlla her şeyi çözümsüz, imkansız hale getirecek. Hatta sizin bulduğunuz çözüm yollarına bile kapalıdır bu insanlar.

Bence böyle insanlardan uzak durmak gerekiyor diye düşünüyorum. Çünkü kendileri ile birlikte sizin enerjinizi de aşağı çekmeyi başarıyorlar.

Bugünler de insanlar hakkında gözlemlediğim şeyleri yazıyorum acizane :)) Yazıyorum yazmasına da dünde dediğim gibi asıl okumasını istediğim kişilerin bu yazılardan haberi bile olmuyor ;)

Fotoğraf

Sort:  

Sözlerinize katılıyorum !

Teşekkür ederim ilginiz için ;)

Güzel bir blogunuz var. tanıştığıma memnun oldum.

Teşekkürler ;)

En iyisi insanlari oldugu gibi kabul etmek benim yeni dusuncem bu:)

Bunu başarabilsek keşke ;) Yani en azından kendimizi yıpratmayız ne iyi olur.

güzel yazı yazmışsınız bence

Teşekkür ederim ;)

This post has received upvote by @bestboom!
|| An upvote service which gives 2.3x return ||

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63747.71
ETH 2543.33
USDT 1.00
SBD 2.66