Cesaret Üzerine ;)

in #tr6 years ago

Cesaret-İle-İlgili-Güzel-Sözler-1024x1024.png

Cesaret... Kendisi çok kısa, söylenmesi ne kolay bir kelime. Fakat uygulaması pek o kadar da kolay değil sanırım :((

Hayata dönüp baktığım da çoğu şeye cesaret edemediğim için buradayım diye sorguluyorum kendimi. Olduğum yer çok mu kötü hayır. O yüzden yazmıyorum bu satırları. Bazı anlarda, bazı olaylar karşısında, bazı kişiler karşısında cesaretim olsaydı şu an çok daha iyi bir noktada olurdum diye düşünüyorum.

Gerektiğinde cesaret göstermek hayatınızın dönüm noktası olacaktır.

Aklımdan geçenleri yazıya aktarmak ne zor bu arada :(( (Yazmak istediğim çok şey var ancak başına geçince hiçte kolay olmuyor.)

Neyse yazmak da çok da iyi değilim görüldüğü üzere.Anlatmak istediğimi anlamışsınızdır umarım :))

O yüzden lafı çok uzatmayayım. Herkese huzurlu, mutlu bir akşam diliyorum ;)

Fotoğraf

Sort:  

kırılma noktası hayatımızla kumar oynadığımız an mıdır? yapacağımız hareketler şimdiki rahatımızdan daha zorlu bir süreçten kaçış mıdır? kalmak yerinde saymak mı gitmek vazgeçmek mi?

You got a 12.56% upvote from @brupvoter courtesy of @eylul!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63281.14
ETH 2674.11
USDT 1.00
SBD 2.79