Bulutların Üstünde Olmak ;)
Bulutları izlemeyi çocukluğumdan beri çok severim. Ortam müsaitse uzanıp bulutlara bakıp hayal kurmayı ve de bulutların şeklini bir şeylere benzetmeyi oldukça çok yapardım. Ve yeryüzünden bu kadar güzel görünüyorlar acaba bulutların üstünden bakmak nasıldır diye merak ederdim. Gerçekten de süper güzelmiş. Uçak yolculuğu yapanlar çok iyi bilir ;)
Bu fotoğrafı İstanbul'dan Norveç'e giderken kendim çektim. Fotoğraf kalitesi düşük gerçi ama benim için o anı yaşamak çok güzeldi.
Awesome photography
thank you ;)
ne kadar güzel pamuk şeker gibi! :)