Bir Çift Yürek ;)

in #tr7 years ago

ffff.jpg

Size daha önce okuduğum ve çok beğendiğim bir kitaptan bahsetmek istiyorum. Daha önce okuyanlarınız varsa bana hak verecektir. Marlo-Morgan'un Bir Çift Yürek kitabından söz ediyorum.

Kitap gerçek bir hikayeden yola çıkıyor. Kitabın içinde geçenlerin gerçek bir hikaye olduğunu bilmek insanın dikkatini daha fazla çekiyor.

Yazar kitapta insanları adeta ikiye ayırmış durumda. İnsanlar ve gerçek insanlar ;)

Şehirlerde onca lüks eşyanın ve de konforun içinde fakat mutsuz çoğu zaman amaçsız yaşayan insanlardan bahsetmiş. Birde doğayla iç içe yaşayan yaşamları yollar da geçen hayatında neredeyse hiç eşya kullanmayan fakat bir o kadar mutlu, huzurlu ve oldukça neşeli insanlardan bahsediyor.

50 yaşlarında şehirli bir kadının Aborjinler'le Avusturalya da çöllerde geçen 3 aylık bir yol hikayesi.

Bu kitap hakkında oldukça fazla yorum yapılmış. En iyisi okuyup karar vermek sanırım. Benim hayatıma oldukça bir şeyler kattığını düşünüyorum. Okuyan kişilerden yazımın altına yorum bekliyorum.

Fotoğraf

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68180.36
ETH 2642.05
USDT 1.00
SBD 2.70