YAŞARKEN YOK OLUP YOKKEN VAR OLANLAR

in #tr6 years ago

Beyazla gri arasında olmadım hiç,
Ya beyaz ya da siyah olmadım, gri ile siyah arasında oldum hep, ne tam gri ne tam siyah...
Sadece gri ile siyah arası bir şeydi. Gri ile siyahın arasındaki belirsizlikti bu, belirsizdim ben.
Gri ile siyahın tek belirsizliğiydim, sadece bu idim.
Belirli bir adım bile yoktu; asıl ben, ben değildim.
Sadece kocaman bir belirsizlik ve hiçlik idim, tükenmek bilmeyen bir boşluktum.
Hiç yok olmayan boşluk hissi bendim. İçimde sandığım boşluk hissi tüm bedenimi sarmalıyordu, dünyaydı boşluk ve ben de dünya idim.
Ben hayattım, kendi dünyamı var eden kalemdim, kendi dünyamı yaratan bir tahta parçasıydım.
Evet, o bendim. Her şey bendim, rengi belli olmayan bir kara deliktim.
...ve yalandınız, benim dünyamın yalanlarıydınız, hepiniz birer yalan parçalarıydınız, hepimiz yalan idik.
Kendi dünyalarımızın yalanlarıydık, kendi dünyamızı kuranlardık.
Bizler bilinmezdik, bilinmezliklere sürüklenen insanlardık.
Korktuğumuz şeyleri yaşardık. Belki de cezalandırılıyorduk, korktuğumuz şeylere mahkum varlıklardık.
Belki de açıklanmaz bir şekilde benim hayal ürünüm idiniz, belki de hiç var olmadık, ben ve sizler bir varlığın kurgularıyızdır.
Ben gerçek değilim ve sizlerde gerçek değilsiniz, farklı farklı bedenlere hapsedilmiş birer ruh parçalarıyız.
Bir zamandan sonra ise hiçbir doğru görememekteyim, sadece büyük bir hiçlik...
YAŞARKEN YOK OLUP, YOKKEN VAR OLANLAR....
evrensel-tr.png

Sort:  

@evrensel, let me be the first to welcome you to Steemit! Congratulations on making your first post!

I gave you a $.02 vote!

Would you be so kind as to follow me back in return?

Hey @evrensel, want free resteems? All ya gotta do is follow me...

guzel yazi, basarilar diliyorum size steemitte.

teşekkür ederim, hepimize başarılar...

Öncelikle aramıza hoşgeldiniz, umarım kalıcı olursunuz. 😊

Yazılarınızda kullandığınız fotoğraflar için kaynak belirtmeyi unutmayın. Burada oldukça dikkat edilen bir konudur. [Kaynak] (link) şeklinde (arada boşluk olmadan) ekleyebilirsiniz kolayca.

umarım hepimiz kalıcı oluruz :) bilgi içinde teşekkür ederim, yapacağım.

Hiçliğı çok güzel anlatmışsın hiçlik te tüm potansiyeller vardır sadece seçip yaratabilirsiniz. Teşekkürler @evrensel

merhabalar kuşadası projelerine katıldınız mı daha önce?

merhaba, ben daha steemiti çözmeye çalışıyorum ama katılırım

Kuşadası haftalık projeler yapıyor bir konu belirliyor ve o konu hakkında özgün yazılar yazmamız isteniyor kurallara uyan yazılarda güzel miktarda oy alıyor. Türk steemit kullanıcıları olarak dayanışma için kurduğumuz bir WhatsApp grubumuz var isterseniz sizde katılabilirsiniz

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65248.25
ETH 3471.40
USDT 1.00
SBD 2.51