Sort:  

This post has received a 9.02 % upvote from @booster thanks to: @ethemkibar.

Hi @booster.i have sent 1sbd 8hr ago.But,i didn't received any upvote.Please,upvote or refund.
https://steemit.com/myanmar/@patrickshar/disadvantages-of-alcohol-8632c3d684cb9

Çok başarılı çekilmiş bravo

Teşekkür ediyorum.

Çok güzel fotograflar. Bir ara ben de bu tarz fotograflar çekmeye heveslenmiştim.

Telefonumla çektim fotoğrafları. Telefonuzla denemeler yapabilirsin. Telefon için macro lens alırsanız daha güzel sonuçlar verecektir. Yorumunuz için teşekkürler.

deniz kestanesine benziyor

Çam ağacının yaprakları. :)

yeterli güzellikte arkadaşım. çekimi telefonla yapmadıysanız objektifinizin verdiği en yakın değer bu olmalı. tebrikler. güzel renk tonları ve düşünce.

Telefonumla çektim fotoğrafları. Iphone 6s'in limitlerini zorladım biraz. Yanımda telefonlar için olan macro lensim olsaydı belki biraz daha iyi olabilirdir. Amatörce denemeler yapıyorum. Yorumunuz için teşekkürler. :)

[ethemkibar] thanks! have a nice day!

Thanks for comment. Have a nice day!

Güzel olmuş, ellerine sağlık. Tebietin, doğanın her halı güzelmiş, anı yakalamak lazım.

ciddi anlamda inanılmaz ya :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61409.80
ETH 3378.90
USDT 1.00
SBD 2.51