Ceviz Erkek Çiçekleri

in #tr6 years ago

Evden çıkıp yürürken yakınlardaki bir sitenin bahçesindeki ceviz ağacı dikkatimi çekti. Ceviz ağacının çiçek açtığını farkettim. Daha önce ceviz ağacının çiçeklerine hiç dikkat etmemiştim. Yakından inceleyip sizler için fotoğraflarını çektim. Bu çektiklerim erkek çiçeklermiş. Dişilerde minik taneler bulunuyor bunun gibi çok taneleri yok gözlenmediğim kadarı ile. Bazen yanından hergün geçip gittiğimiz şeylerin yakından oldukça ilgi çekici olduğunu farkettim. Yolda yürürken kafamızdaki sorunları, dertleri düşünürken pek çevremizdeki güzelliklerin farkında olmuyoruz.

image

image

image

Sort:  

Bunların ceviz ağacı çiçeği olduğunu sayenizde öğrendim. :) Gerçekten de çevremizdeki güzellikleri fark etmiyoruz.

People who liked this post also liked:

Albert Einsteinden günlük yaşamınızda kullanabileceğiniz 10 altın ders. by @famil

Ousmane Dembele - Futbolcuları Tanıyalım by @marcopasha

We recommended this post here and here.

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts and to be recommended, reply with STOP.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64021.36
ETH 3150.26
USDT 1.00
SBD 2.54