You are viewing a single comment's thread from:

RE: El Boyamalarım 9 " Testi 🏺 "

in #tr5 years ago

Zira hayat bir anlamda telaştan başka bir şey değil. Ki ne uğruna o da tartışılır. (:
Dönüp bakıldığında elle tutulur bir şey, bir durum, bir iyilik yok ise telaşımızı gözden geçirmekte fayda var.
Ki acilen gözden geçirmemizde de fayda var (:

Çok anlamlı bir giriş olmuş hocam tamamen haklısınız. Testiye gelince. Bu testinin orijinal halini merak ettim doğrusu. Keşke yaparken adım adım fotoğrafını çekseydiniz, inanılmaz anlaşılır olurdu benim gibi çok hayal edemeyenler için. Elinize sağlık. Çok güzel olmuş.

Sort:  

Öncelikle çok teşekkür ederim ... Testiye gelince haklısınız yapım aşaması resimli olsaydı daha anlaşılabilir olurdu fakat bazen işe öyke dalıyoruz ki akla gelmesi bile mucize oluyor. Ki burada hamurun kurumaması gibi bir faktörde vardı 🤗 biraz olsun anlaşılabilmesi için testinin orijinal halini de buraya bırakıyorum (:
_20190326_231701.JPG

You got a 6.58% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62975.56
ETH 3112.53
USDT 1.00
SBD 3.87