You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gerçekleştirilmiş Hayali Röportaj #1

in #tr6 years ago

hocam bir an yazıya kendimi kaptırıp gerçek sandım :D sonrasında yorumlarda uyandım. Hoş bir kurgu olmuş. Bir de görsel size ait sanırım, umarım yanlış anlamamışımdır. Manipülasyon da çok profesyonel. Elinize sağlık.

Sort:  

😄😄😀😀 çok teşekkürler.

Görsel son ürün olarak bana ait, çizim yeteneğim yok tabiiki. Ama farklı çizimleri ya da fotoları birleştirip oynayarak ve değiştirerek bir şeyler elde etmeye çalışıyorum. Orda da bir manipülasyon var diyebiliriz :)

anladım hocam evet tabii ki o da manipülasyon :) Sanırım röportajların devamı gelecek, takipte olacağım, iyi çalışmalar

İşin erbabına, konunun cühelası olarak açıklama yapma girişiminde bulunmuş olabilirim. 😬 😂 Tekrar teşekkürler.

estağfurullah hocam :) ben teşekkür ederim

hocam bir an yazıya kendimi kaptırıp gerçek sandım :D

nee gerçek mi🤷‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55117.74
ETH 2310.18
USDT 1.00
SBD 2.31