You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wonderland Eurasia / Ankapark'ta bir gün

in #tr5 years ago

Genel olarak güzel bir yazı olmuş hocam elinize sağlık. En çok tavsiyeleriniz dikkatimi çekti çok akıllıca.

Buz Pateni, Go Kart ve Dönmedolap aktif değildi. Roller Coaster daha ilk günden arızalanıp tepede asılı kalınca güvenlik için kapatılmış. Çarpışan Arabalar ve basit oyuncaklar dışında bir şeyin kullanılmamasını tavsiye ederim.

Bu kısmına güldüm biraz :) Dedim ya senelerce insanları beklettiler madem açıyorsunuz bu kadar mı yarım yamalak olur. Yazıklar olsun. Bunlar en temel şeyler onlar da ya aktif değil ya çalışmıyor.

köfteler, rüzgârın kıyıda köşede kalmış kum yığınlarını etrafa savurmasından nasiplerini almıştı.

bir de köfteler ilgimi çekti :)

Yapay gölet ve üzerindeki köprüler güzellik katmıştı onca betonun, garip heykellerin olduğu yere.

Ya bu tanımdan sanki Ankaranın diğer parklarıymış gibi geldi, soğudum yani bir özelliği olmalı oranın yoksa insanlar niye oraya gitsin.

Bir de siz gittiğinizde hava o kadar soğukmuymuş ya her şey donmuş gibi.

Sid'i göremediğime üzüldüm. Fotoğrafta nerede vardı? Teşekkür ederim biraz olsun merakım gitti sayenizde :)

Sort:  

Ya bu tanımdan sanki Ankara'nın diğer parklarıymış gibi geldi, soğudum yani bir özelliği olmalı oranın yoksa insanlar niye oraya gitsin.

soğumasın için bence kendin gidip görmelisin:)
öyle çok güzeldi harikaydı demek istemedim, objektif olarak değerlendirip yazdığımı düşünüyorum 🤷‍♀️
güzel şeyleri de vardı eksiklikleri de normal olarak, o yüzden kendin gitmelisin:)

evet hava soğuktu :/

Sid'i göremediğime üzüldüm. Fotoğrafta nerede vardı?

Sid yoktu, filmdeki dinozor anne vardı:)

teşekkür ediyorum okuyup beğendiğin için ve bu güzel yorumun için🌼

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57743.27
ETH 3083.77
USDT 1.00
SBD 2.42