You are viewing a single comment's thread from:

RE: STEEMUSD $0.45 DİRENÇ MASALI

in #tr6 years ago

Tüm yazıyı dikkatle okudum @sahinadm hocam, keşke anlayan biri olarak okusam daha iyi olurdu. Sanki hiçbir şey net değil gibi geldi. Steemin düşüp düşmeyeceği ya da tam tersi yükselip yükselmeyeceği birkaç güne belli olacaksa iyi :) Elinize sağlık. Çok güzel hazırlamışsınız. Grafiklerdeki soft renkler de oldukça uyumlu.

Sort:  

Teşekkür ederim hocam. Piyasa kararsız evet. Ben de çok net ifadeler kullanmaktan kaçınıyorum. Biri alım yapar sonra, senin yüzünden oldu, der. :) Yani yatırım danışmanı olmadığım gibi yatırım tavsiyesi de vermiyorum. Amacım o olsaydı bambaşka grafiklerle postlar hazırlardım. Genel olarak herkesin tahmin edebileceği şeylerden söz etmek daha garanti geliyor bana. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62613.64
ETH 2438.01
USDT 1.00
SBD 2.67