You are viewing a single comment's thread from:

RE: In a hole in the ground there lived a hobbit...

in #tr5 years ago

Çizimin ne kadar güzel yapıldığına dikkat etmenizi istiyorum. Yazarlıkta bukadar iyi olan, hatta dünyanın en iyi yazarlarından olan birinin çizimde de aynı derecede iyi olamasına çok şaşırmıştım

Ben de çizimlerin Tolkien'e ait olduğunu bilmiyordum. Daha önceden de bir yazarın aynı zamanda böyle çizimlere sahip olduğuna hiç rastlamadım, çok şaşırdım. Elinize sağlık gayet kaliteli bir paylaşım olmuş.

Sort:  

Teşekkür ederim @etasarim , üstadın yolundan gidiyorum ben de ^^ Geçtiğimiz yılın son aylarından beri bir hikaye üzerinde çalışıyorum, tabi en iyi bildiğim yerden çizerek başladım becerebilirsem umarım bir kitap haline gelecek ^^

vay be :) Hadi hayırlısı bakalım. Yani sadece çizimlerden oluşan bir hikaye mi olacak ? Hangi kategoride çiziyorsunuz peki? Bir iki örnek verseniz baya ilgi çekerdi :)

Fantastik bir hikaye, çizimlerden oluşmuyor ama çizimler hikayeyi yazmaya yardımcı oluyor ^^ İlerleyen zamanlarda hikaye netleştikçe burada paylaşacağım çizimleri ve kısa notlarımı.

Tamamdır bekliyourz o zaman hocam :)

You got a 12.32% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63743.08
ETH 2657.15
USDT 1.00
SBD 2.87