You are viewing a single comment's thread from:

RE: Öne Çıkan Edebiyat Etiketi Yazıları #7

in #tr5 years ago

Su hocam #tr etiketindeki bu yazıların hepsini okumama rağmen yorumlarınızı merak ettiğim için baştan sona okudum :) Güzel bir inceleme yazısı olmuş ama özellikle

...düğün hazırlıkları sürecinin aranılan ismi, hayvan hakları savunucusu, Şila Kontes Atlas ve Duman'ın dostu @tugbabeauty'nin...

bu sunuma koptum :) Teşekkürler, elinize sağlık.

Sort:  

teşekkür ederim, umarım merakını boşa çıkarmamışımdır:)

ben de yazarken güldüm ya iyi yakalamışsın :D
beğenmene sevindim 🌼

Yok çıkarmadınız, iyi ki okumuşum dedim. Gayet güzel hazırlanmıştı elinize sağlık. Yakalanmayacak gibi değildi resmen ben burdayım diyordu :)

teşekkür ederim çok naziksin:)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64432.28
ETH 2648.26
USDT 1.00
SBD 2.78