You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #8: Maonx

in #tr5 years ago (edited)

@maonx hocam doğum gününüz kutlu olsun. Sizi tanıdığım için mutluyum. Çok güzel bir röportaj olmuş. İnce hassas bir insan olduğunuzu biliyordum bunu teyit etmiş oldum. Bilinmeyeni öğrendiğimde de çok üzüldüm. Patavatsızca hep programları öğrenin diyordum ya. Özür dilerim. Hiç düşünemedim. Hakkınızı helal edin. Allah yardımcınız olsun. @damla size de teşekkür ederim, güzel bir röportaj yazısı olmuş. Her şeyiyle tastamam.

Sort:  

Teşekkür ederim güzel sözlerin için :)

Teşekkürler @etasarim. Ben de sizi tanıdığım için çok mutluyum.

Patavatsızca hep programları öğrenin diyordum ya. Özür dilerim. Hiç düşünemedim. Hakkınızı helal edin.

Böyle söylemeyin lütfen, üzülürüm. Özür dileyecek bir şey yok. Nereden bileceksiniz ki.. Dediğiniz programlara hep ilgi duymuşumdur. Hatta Grafik tasarım kursuna da gittim ve belgem var. Ama programı öğretmeye çalışan hoca hiç bir şey bilmiyordu ki bize öğretsin. Devletin düzenlediği bir kurstu. O zamanlar görmem şuankine göre biraz daha iyiydi tabi.

Anladım hocam teşekkür ederim anlayışınız için. Aslında gerekli ekipmanlar olsa çift monitör gibi. Bu tür uygulamalar çok göze yüklenmeyebilir. Ama işte her şey imkan dahilinde.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69849.38
ETH 3709.01
USDT 1.00
SBD 3.73