You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #7: Avina

in #tr6 years ago

Üstüne üstlük bir de bize zümrüt kızlar gibi üçümüzün de çok beğendiği bir isim vermişti :)

Vay vay bu isim @avina hocamdan mı çıkmış, hiç söylemiyorsunuz?

insanlardan kaçarken şiire sığındım.

@avina hocam bütün yazarların hikayesi de böyle. Siz de o ışığı gördüm ben zaten.

Sadece seviyorum yağmuru :)

Duygu yüklü bir insanın hisleri işte. Bense hiç sevmiyorum :) Bu da odun insanın ruh hali.

Sadece bir ismi anmak istiyorum burada ki kendisi yazısının başına not düşmüştü, yazısının kimlere hitap ettiği hakkında, sevgili @etasarim.

Bu cümleyi okuyunca bir mutlu oldum, ama tabii ki sonrasında

Paylaşımları bilgi niteliğinde müthiş bir emek verilmiş türden ama artık tarz serisine devam etse de keyifli yazılar okusak diyorum.

Bunu okumamla içim hüzün doldu :)

romantik komedi türü filmleri seviyorum.

İşte beklediğim cevap :) Sizi zaten hep böyle düşünüyordum. Çok uzundu ama bir anda sonunu gördüm, çok akıcı olmuş elinize sağlık. @avina. @damla siz de çok uygun sorular hazırlamışsınız, sayenizde avina hocamı da tanıdık. Teşekkür ederim ikinize de.

Sort:  

Yani artık beni tanıdığına göre benimde adımı sıraya alırsın :)
Tahimin ettiğin kişinin çok uzağında değilmişim ya sevindim :)

Bu da odun insanın ruh hali.

:))

seviyorum seni

yaaa @damla size çok şey söylemek isterdim ama hepsi tek kapıya çıkıyor, çok mutlu oldum :) Teşekkür ederim ben de.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63540.43
ETH 2481.91
USDT 1.00
SBD 2.66