You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #4: Sahinadm

in #tr5 years ago

@sahinadm hocam siz okulu nasıl 3 yılda bitirdiniz, ben orada bir takılmışım :)

Genelde hüzünlenince değil, kızınca şiir yazarım. Bir de başım ağrıdığında.

Bunu öğrendiğim çok iyi oldu. Burası da oldukça güzelmiş :

Benim şiirim insanın kendini ifade edemeyişini ifade ediyor.

Şiiri yazarken ‘bunu insanlar okuyacak ve fikir beyan edecekler’ diye bir kaygıya düşmüyorum. Asıl istediğim zaten okurun anlamakta zorluk çekmesi.

Amacınıza ulaştığınızı söyleyebilirim . Anlayamıyorum cidden :)

Evet kripto para piyasasına 100 lira sermaye ile girdim ve ev aldım. Bu çok normal bence. :D

Hocam harikasınız cidden bunu daha önce niye söylemediniz.

Son olarak,

Bid-botlar sıkıntılı işler. Benim gibi matematik bilmeyen orta zekalılar için gerçekten sıkıntı.

Aşk olsun hocam ben varken sayılar sorun olmamalı :)

Nihayet bitti. Ben de @baycan hocamın yazısı uzun diye düşünüyordum sizinkini görünce dumura uğradım :)

Bilmediğim 1-2 şey varmış neyseki. Teşekkür ederim güzel bir yazı olmuş. @damla , sorular da tam @sahinadm hocama göreymiş :) Elinize sağlık.

Sort:  

@sahinadm hocam siz okulu nasıl 3 yılda bitirdiniz, ben orada bir takılmışım :)

Üstten ders alıyordum sürekli. Üçüncü sınıfın sonunda bir baktım üstten alacak ders kalmamış. :D

Teşekkür ederim güzel düşüncelerin, samimiyetin için. :)

Ben teşekkür ederim güzel yorumun için :)

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66836.85
ETH 3510.92
USDT 1.00
SBD 3.19