You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tahirozgen hocamın "tebdili bilinç" rüyasının yorumunun devamıdır :)) (2. bölüm)

in #tr6 years ago (edited)

bildiğiniz üzere artık rüya tabirleri üzerinde baya ustalaştım, sağolsun tahirozgen hocam sayesinde, eğer sizler de abuk subuk rüyalar görürseniz bana haber edin, ben çok iyi yorumluyorum, yorumlarım da hep çıkar zaten, nasıl bir yetenekse kendimle övünmek gibi olmasın :)))

Hocam böyle bir kabiliyetiniz olduğunu bilmiyordum :D aklımda bulunsun :) Keyifle okudum, güzel bir yazı serisi, devamını bekliyorum.

Sort:  

@tahirozgen hocamızın abuk Ören kuşları sayesinde gördüğü rüyaları yorumlamak çok eğlenceli oluyor 😄
Beğenmenize sevindim teşekkür ederim güzel yorum için 👍

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63162.99
ETH 2567.19
USDT 1.00
SBD 2.82