You are viewing a single comment's thread from:

RE: TOPRAK GİBİ...

in #tr5 years ago

Hiç kimseden şikayet etmeden yaşamak mümkün mü?
Toprak gibi olabilsek neden olmasın?
Toprak gibi yaşamak, üzerinden kimlerin gelip geçtiğini umursamadan, sahiplenmek kimseyi ayırt etmeden, bağrına basmak.

Toprağı hiç böyle düşünmemiştim. Olamayız sanırım, çok zor yani neredeyse imkansıza yakın.

Toprak kime güzel kokarsa, o kokuyu duyan insanın o yıl öleceğini söylemişti bir arkadaşım, bu sözü söyleyen kişiye tam da "toprak ne güzel kokuyor" diyecektim :)

Ne korkunç bir söylem hocam bu :) Daha önce çok duydum toprağın kokusunu seven ama hala yaşıyorlar çok şükür.

Güzel bir düşünce yazısı olmuş, her yerinden hoşgörü akıyor. Teşekkür ederim, elinize sağlık.

Sort:  

Ben teşekkür ederim değerli yorumun için, o sözü duyduğumda küçüktüm henüz şimdi batıl inanç diyorum zaten :)

You got a 5.71% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61766.85
ETH 3081.60
USDT 1.00
SBD 3.82