You are viewing a single comment's thread from:

RE: SAVAŞIN EN GÜZEL HALİ...

in #tr6 years ago (edited)

Hocam iyiki yazmışsınız ben bu postları kaçırmışım :) Hatta acaba post savaşları oldu da benim mi haberim yok diyecektim. Teşekkür ederim haber verdiğiniz için. Kan olayına gelince evet maalesef öyle. Bir arkadaş için B- aramıştık 15 gün boyunca yüzlerce insana sormuştuk ve 3 ünite kan bulamadık. Ameliyatı yapılamamıştı :(

Sort:  

Aslında bu konu ile ilgili ayrı bir post hazırlamak istiyordum bir türlü nasip olmadı, ben savaşı güzel anlatmaya çalıştım, tabi savaşta kanda olduğu için bunun hakkında bir yorumu en güzel nasıl yapabilirdim diye düşündüm bu çıktı ortaya.
Arkadaşın için üzüldüm inşallah şimdi sağlığı yerindedir.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62817.54
ETH 2573.14
USDT 1.00
SBD 2.74