Artists Banner for @c-squared | @c-cubed “Artists’ Highlight” banner contest

in #tr5 years ago (edited)

You know that @c-cubed organized the contest two weeks ago. I have prepared this banner for this contest.

I want to thanks to all C² and C³ team for all activities to supports minnow.

[TR] Bildiğiniz üzere @c-cubed iki hafta önce bir yarışma organize etti. Bu bannerı bu yarışma için hazırladım.
C² ve C³ takımına minnowları destekleyen aktivitelerinden dolayı teşekkür etmek istiyorum.

Details / Ayrıntılar

Program : Adobe Illustrator CC & Adobe Photoshop CC
Artboard: 1280 x 800 px
Resolution : 72 ppi
Color Mode : RGB

I use gold frame and people and wall from freepik.com for this banner

[TR] Banner için kullanılan insan, duvar ve gold çerçeveyi freepik.com sitesinden aldım.

Steps

  • Firstly I prepare background.

[TR] İlk olarak arkaplanı hazırladım.

  • Then added wall.

[TR] Sonra duvar eklendi.

  • Then added colorful lights for floor.

[TR] Zemin için renkli ışık eklendi.

  • After that added appropriate colorfull spotlight

[TR] Sonra uygun renkli spot ışıkları eklendi.

  • Then added two stages on floor.

[TR] Sonra stage ekledim. (Türkçesini bilmiyorum)

C² logo is added

[TR] C² logosu eklendi.

Then added people as duplicated and reflected

[TR] Sonra insanlar eklendi ( Çoğaltılarak ve ayna görüntüsü alınarak)

Finally added frames

[TR] Son olarak çerçeveler eklendi.

Thanks.

Sort:  

Hi, @etasarim!

You just got a 1.83% upvote from SteemPlus!
To get higher upvotes, earn more SteemPlus Points (SPP). On your Steemit wallet, check your SPP balance and click on "How to earn SPP?" to find out all the ways to earn.
If you're not using SteemPlus yet, please check our last posts in here to see the many ways in which SteemPlus can improve your Steem experience on Steemit and Busy.

ellerine sağlık @etasarim çok güzel olmuş beğendim ben:)
en çok da sahne ışıklarının rengârenk oluşunu sevdim ve genel olarak ağırlıklı tonun da hoşuma giden bi renk olması da ayrıca dikkatimi çekti..
başarılar dilerim 🌼

Canım hocam ya çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim. Fikirleriniz benim için çok değerli. Evet renk konusunda nedense sabit fikirliyim sanırım. C2 logosu kaybolmasın istedim. Bu sebeple o tür bir renk tercihinde bulundum.

You got a 11.23% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Ellerine sağlık @etasarim. Ben de çok beğendim her şeyi. En çok da renk seçimini. Bence çok güzel renkler seçmişsin.

Başarılar

Teşekkür ederim @damla . Beğenmenize çok sevindim :) Sizin de bu renkleri sevdiğinizi bilmiyordum öğrendiğim iyi oldu.

You got a 16.40% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63878.47
ETH 2625.83
USDT 1.00
SBD 2.79