Nereden nereye 😁

in #tr6 years ago

Adım Esra. İstanbul da doğup büyüdüm. Memleketim Çanakkale. Hayatım da köklü bir degişiklik olsun derken sosyal medya da malum akrabalar dolaşırken steemit i keşfettim. Kimse kimseyi tanımıyor oh be dedim 😂😂 umarım burda da bulmazlar🤔 daha nasıl kullanacagımı pek bilmiyorum. Zamanla onu da çözerim 😂😂😂 istanbulun en elit hastalarının geldigi özel bir hastane de güvenlik görevlisiyim. Bayan kuaförüyken değişiklik olsun diyip bu işe yöneldim. İyimi yaptım kötü mü yaptım hala gelgitlerdeyim😂😂😂

Sort:  

hoş geldin Esra. @tach ekibinden ve bu linkten steemit'e dair detaylı bilgi edinebilirsin. Bu arada öngörülerim tutarsa 2 yıla buraya da gelir anne/babalar ki burada sil-gizle gibi işlevler çalışmıyor :D

ha bir de @peri ve koal ekibi var, onlar da birebir kaliteli içerik koalisyonu ve destekçileri.

Hoş buldum 😉Çok tesekkurler 😊

hoşgeldin :)

Hoşbuldum😊

Hoşgeldin 🌸

Hoşbuldum😊

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64074.25
ETH 3195.10
USDT 1.00
SBD 2.62