BLATE Yeni teknoloji E-dergisi!

in #tr6 years ago

Merhaba dostum, ben eşref. Bugün sana birkaç ay sonra aktif hale gelecek olan bir projeden bahsetmek istiyorum. Şuan hiçbir yerde reklamı yapılmadı, sosyal medyada paylaşılmadı. İlk senin haberin oluyor diyebilirim. Yazılım ve tasarım ağırlıklı bir e-dergi çıkarmayı düşünüyorum. Bu dergide yapay zeka, sosyal medya, silikon vadisinde borusu ötenler, dünyada millet neleri icat etti ve etmeye devam ediyor bunun gibi konuları konuşacağız. E-derginin küçük bir amacı da projelerimizi gerçekleştirmek için gereken maddi destek. Patreon üzerinden e-dergiyi satın alabileceksiniz ve bu parayı ürünlerin ilk prototiplerini üretilmesine harcayacağız.

Bugün tarih 26 Ocak 2019. Bundan yaklaşık 6 ay sonra E-dergimiz faaliyete geçmiş olacak. O gün geldiğinde desteklerini bizden esirgeme lütfen. Şimdiden ne kadar uzun bir yolculuk olacağının farkındayım ama eğlenceli olacağınada son derece inanıyorum...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59488.68
ETH 2538.17
USDT 1.00
SBD 2.52