Bana cocuklugumu hatırlatıyorsun.

in #tr6 years ago

Sanırım 8 yaşındaydım aynı mahallede oturdugum bir arkadaşım vardı. Bu çicegin ismini hala bilmem. Çicegin ucunda ki ipi çekince içinden bal çıkıyordu. Tabi biz o zamanlar bal sanıyorduk. Onda aldıgım o tat daha yer yüzünde rastlamadım sanırım. Mahalle mahalle gezer bu çiceklerden arardık hep. Ne güzeldir çocuk olmak özledim. Hemde çok özledim...

Sort:  

Her yerde var bu hikaye sanırım bizde o ipçiği çekip özünü yerdik.

Koskoca mazi canlanır gözümde.

Bide gel bana sor 😢

Yeni jenerasyon nereden bilecek bunları.

Çok şey kaçırdılar çok 😊

Canım istedi şimdi niyetli olunca insanın canı herşeyi istiyor.

Ne tatlı olurdu amaa. Şuns oruclu oldugum için onu yapamadım 🌼

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59035.93
ETH 2519.79
USDT 1.00
SBD 2.47