UMUT OLSUN DİYE YILDIZLAR HEP PARLASIN MI YANİ?

in #tr6 years ago (edited)

UMUT OLSUN DİYE YILDIZLAR HEP PARLASIN MI YANİ?

Mücadele adlı romanımdan bir bölümü sizlerle paylaşmak istedim,umarım beğenirsiniz.

Umut olsun diye yıldızlar hep parlasın mı yani?
Yalnızsan git yağmurlara anlat derdini eşlik eder ağlar senin gibi. Haklısın ay güneş gibi parlasaydı yıldızlara gerek duymazdı. Ya da ayı kendin gibi bil "yalnızdır belki" kulaklığını takıp sadece yürümek istiyorsun biliyorum,kimsenin olmadığı bir yerde bas bas bağırmak istediğini de.Belki de hayatı, acıyı, sevinci en iyi sen biliyorsundur. Unutma hiçbir şey boşuna değil. Sen sadece umut et yıldızları umursama bile "onlar sadece yol yolunu aydınlatır yol göstermez"

Görsel Kaynak

Sort:  

Bu paylaşımdan sonra eminim ki kitabın çok güzel olacak. Yüreğine emeğine sağlık. Kitabın için de başarılar diliyorum. :)

Çok güzel yazılmış, satırlar bunlar. Emeğine sağlık.
Bitirmiş olduğunuz bir kitap mı? Yoksa yazmaya devam ettiğiniz bir kitap mı?

Tesekkur ederim.yazmaya devam ediyorum ...

Çok hoş olmuş. Öğrencimden böyle satırlar okumak ayrıca hoşuma gidiyor. Dilediğin yerlere varacağını biliyorum. Devam etmek şartıyla. :)

Ellerine sağlık.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62104.41
ETH 2404.22
USDT 1.00
SBD 2.49