Yurtdışı Alışverişim ( Home ) | Flash Bellek Sahte Çıktı

in #tr7 years ago (edited)

IMG-20170102-WA0005.jpg

Yurtdışından ilk kez Alışveriş yaptım. Flash bellek siparişi verdim. 128 Gb flash Bellek 32 TL idi. Mağaza puanı da yüksekti aldığım yerin. siparişim 1 ay içinde geldi. Kingston 128 GB flash bellek. Ancak bilgisayardan kontrol edildiğinde 128 gb görünüyor ama kopyalama kapasitesi ancak 20 gb civarında.

IMG-20170102-WA0003.jpg

Müşteri hizmetleriyle konuştum. durumu anlattım. sağolsunlar anlayışlı davrandılar. ve ödemeyi geri yaptılar ve ürünü geri iade istemediler. bana hediye ettiler. O konuda home sitesi müsteriyi mağdur etmiyor.

Sort:  

Yine güzel ve eğlenceli bir yazı olmuş ellerine sağlık :)

Dolandırılmak çok eğlenceliydi evet :)

oo talihsiz bi olay, umarım tekrarı yaşanmaz

İnş. Ama ödemeyi hemen yapmaları ve ürünüde geri istememeleri çok iyiydi. Teşekkürler hocam.

geçmiş olsun hocam

Sağolun hocam ;)

İlgilenip mağdur etmemişler en azından.Geçmiş olsun :)

Evet o konuda "Home" adlı bu site mağdur etmedi beni. hemen geri dönüş yaptılar. sağolun hocam.

Nice post bro thanks :)

Congratulations @erokan! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 56747.23
ETH 3007.30
USDT 1.00
SBD 2.19