İstemezdim neden mi? [Cointurk 24. Projesi] erdil9263

in #tr6 years ago

Uzun zamandır sanal para alım satımı ve sitelere yatırım yapan
birisi olarak Türkiye'de şu anda daha fazla gelişmesini istemezdim
sebebine gelirsem...
Şunu kabul edelim ki, Türkiye'de insanlarımızın eğitim seviyesi
çok düşük, halkımız sadece bizim çevremizdekilerden ve Steemit
üyelerinden oluşmuyor.
Her ne kadar işim sebebiyle izleyemesem de, eşimin anlattığına göre
Müge Anlı programında mağdur olan kime sorsa "okuma yazmam yok"
cevabını alıyormuş.
Israrla hergün uyarı yapılmasına rağmen yurdum insanı hala kendisini
polis savcı diye tanıtan insanlara kesekağıdına koyup yüzbinlerce lirayı
bırakıyor.
90 000 insan kolay para kazanma umuduyla (halbuki araştırsalar ponzi
sistemin ne olduğunu görürler) Çiftlikbank'a para yatırıyor.
Dolayısıyla sanal para gibi gerekli güvenlik önlemleri alınmadığı zaman
hacklenecek bir para yaygınlaşırsa dolandırıcılık ve kolay para kazanma
umuduyla insanların mağdur edilebileceğini düşünüyorum.
Eğitim seviyemiz yeterli seviyeye gelirse umarım ülkemizde sanal para
kullanımı yaygınlaşır.
Yazımızın amacına gelirsek ben Türkiye'de çok büyük bir olay olmadığı
sürece Crypto para borsasının stabil şekilde devam edeceğini düşünüyorum.
Bu bahsettiğim olay büyük miktarda parayı yurt dışına kaçırmak olabilir
veya rüşvetleri Sanal Para şeklinde almak olabilir.
Sanal paraya yatırım yapan ve bundan keyif alan birisi olarak, umarım
Çin veya Hindistan'ın aldığı gibi bir kararla karşı karşıya kalmayız.

Sort:  

Degişik bir yaklaşım mantıklı buldum.

Teşekkür ederim @rad44

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by erdil from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69500.15
ETH 3394.50
USDT 1.00
SBD 2.75