Stres nedir cointurk 19. Projesi Emreyavuz#9104

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar
Her kesin bir sıkıntisi vardir o sıkıntılarda agır stres altina girmemizi saglar bu da korku ve endiseye sebep olur ve hayatinda ister istemez bir sıkıntı olmaya başlar yani ben sizlere başımdan gecen bir olayi anlatmak istiyorum bir gun ise gitmek uzere evden cikdim ve basladim yurumeye sonra tam is yerine girdigimde telefonumu evde unutdugumu gördüm ve aklimda kaldı is yerinden de izin alamamişdim ve günumuzde telefon kullanımi oldukca yayginlasdi insan ister istemez bir bosluk hisediyor bu da insani agir sitrese sokuyor .

Fiziksel belirrileri..

Düşük enerji.
• Baş ağrısı.
• Mide rahatsızlıkları.
• Kas ağrısı.
• Göğüs ağrıları, hızlı kalp atışı.
• Sık soğuk algınlığı, enfeksiyon
• Uykusuzluk.
• Cinsel ilgi kaybı ya da işlev bozukluğu st
• Soğuk veya terli eller-ayaklar, kulakta çınlama, titreme
• Ağız kuruluğu, yutma güçlüğü
• Çenede kitlenme, diş gıcırdatma

Sort:  

Stresiniz ile nasıl başa çıktığınızı anlatırsanız biraz daha güzel olucaktır. Makalenizi düzenledikten sonra destek ekibi ile iletişime geçiniz

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64354.76
ETH 3506.23
USDT 1.00
SBD 2.54