HAYATIMDA OLAN DEGİŞİMLER STEEMIT KUŞADASI (COINTURK 16. PROJESI)

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar ...:)

Aslında oyle cok degisen bir sey de oldu sayilmaz hayatim da ?
Ben bir yerde calisiyorum ve orda soforluk yapiyorum ara da bos kaliyordum ve canim sıkılıyordu ve ben de steemitle tanisdir bir iki arkadas sayesinde ama su bir gercek ki benim onceden gelen bir boyle sitelerele ilgim yokdu steemit sayesinde bu islere de yonelmeye basladim ben onceden kıripto paralar la ilgili hic bir fikrim yokdu su da bir gercek cogunuda tam biliyorum sayilmaz ama cointurk etiketli pirojeler sayesinde kiripto paralari arastira arstira ister istemez insanin diyer para birimleride dikkatini cekmiyor degil yanibu yapilan projeler sayesinde bir cok bilmedigim seyleri ogrenmeye basladim ve artik biraz acemi sayilsam da bir cok projeleri ve yapmis oldugum sunumlari ezberden yapmaya basladim ve ilerledikce oy almaya basladim yani kazanmaya basladim sizlerde bilirsiniz ki biz bu tur olmasa da bir cok paylasim yapiyoruz ve yorum atiyoruz ama sitemitde de yapdinmi belirli bir miktar para kazaniyorsun bu beim icin cok iyi oldu yabi bir yandan ek mesai gibi aldigim para bana yetmiyordu ama steemitden kazandiklarimla bir nerdeyse yari yariya yetmeye basladi yani demem o ki hayatimda madi anlamda cok degisimler ve bilgi dolu bir doneme giriyormusum gibi hisediyorum arkadaslar
Steemit'in ilk kazandırdığı şey bana umut oldu. Uzun yıllar internetten para kazanma yollarını araştırmdım. Ama bu en farklı olanıydı. Ve benim için yeni bir umut demekti.

İkinci kazandığım şey de kazanmak için emek vermek gerektiğini anlamak oldu. Çünkü emek olmayan postlar kazandırmıyordu. İnsan bir şeyler kazanmak istiyorsa önce emek vermeli..

İkinci olarak hep girişimcilik hayallerim vardı. Ama sermayem yoktu. Sermayesi olmayan da emek vermeyen gibi kazanamıyor. Biraz sermayem olsaydı basardım Steem Power'a ondan sonra varsın kimse beğenmesim oylarımı. Basardım upvoteyi ben bile bana yetebilirdim. Bu tezimi Steemit sayesinde bir kez daha onadım. Bu da bir başka kazanım oldu benim için.
steemit uygulamasını yararlı bulduğumdan beri kendi çevreme de tavsiye ediyorum. Bu sitenin gelişmesi için ne gerekiyorsa yapacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64385.89
ETH 3510.26
USDT 1.00
SBD 2.54