You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yapay Zeka Artık Aramızda

in #tr7 years ago

Bir telefon bu kadar kötü tanıtılır :)) şimdi biz bu telefondan alalım mı almayalım mı? adamlar vaz geçecek çıkartmaktan :)
Ben şuan huawai p9 u kullanıyorum ve iphone kullanıcılarına sesleniyorum kazıklanıyorsunuz. Umarım anlata bilmişimdir.

Sort:  

Çok güzel anlattın 😂😂😂😂
İphone demek zaten hayal kırıklığı demektir.
Ama bence çok güzel anlattım 😂
Sende kalk git sporuna abi 😂😂😂

huawei eskiden fiyatına göre ve özellikleri gayet iyi telefonlar çıkarıyordu ama artık düşük fiyat politikasını bıraktı.p9 daki sar değeri gereksiz yüksek olduğu için almadım.artık fiyat-performans anlamında xiaomi piyasa da söz sahibi oldu

Musa kesinlikle xiaomi büyük sıçrama yaptı
Eğer mi7 büyük ekranlı ve yüksek ekran kasa oranıyla gelirse bide fiyatı yine güzel olursa ayar verir herkese

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67271.13
ETH 3515.41
USDT 1.00
SBD 2.70