Witness oy duyurusu - Proxy'lerinize talibim

in #tr6 years ago

Selamlar,

Bildiğıniz üzere son 6 aydır STEEM blockchain'deki blok onaylayan witness'lardan birisi de benim. Şu zamana kadar gösterdiğiniz destek için çok teşekkürler.

Bununla beraber türk topluluğunda witness oyu verme konusunda eksiklikler olduğunu farkettim. Nasıl seçimlerde "1 oy nedir ya, bir şey değiştirmez" demiyorsak, STEEM ekosisteminde de bir yatırımınız varsa witness oylarınızı bilinçli bir şekilde kullanmanız ve oylarınızı kullanıyor olmanız önemli.

Ekosistemin içinde aktif biri olarak, sürekli gelişmeleri takip ediyor, diğer witness'ları da inceliyor ve oyumu ona göre kullanıyorum.

Eğer aynısını yapma şansınız yoksa, benim hesabımı proxy olarak ayarlayabilirsiniz, ben kime oy veriyorsam siz de otomatik olarak o kişilere witness oyu vermiş olursunuz.

Witness oyu vermek benim hesabımdan bir şey götürür mü?


Hayır, götürmez. Her hesabın 30 tane witness oyu verme hakkı vardır. Bu hakkın oy gücünüz ile alakası yoktur, ve oy vermeniz sizden bir şey götürmez.

Nasıl proxy ayarlayabilirim?


https://steemit.com/~witnesses adresine gidin. En altta şöyle bir kısım göreceksiniz.

Screen Shot 2018-08-13 at 10.03.42 AM.png

Buraya emrebeyler yazıp, Set Proxy butonuna tıklamanız yeterli.

Teşekkürler.

Sort:  

Witness için oyu yolladım bakalım.

teşekkür ederim.

Your current proxy is: emrebeyler :)

Oyum sana emrebeyler. :) Hallettim.

Teşekkürler.

Proxy olayı yenimi geldi? Ben fark etmemiştim.

Yeni değil, çok eskiden beri var. :)

Ben daha evvel güvendiğim bir hesabın (Kim hatırlamıyorum inan ) oy verdiği kişileri kontrol edip oylarımı öyle kullanmıştım. Aslında bunun daha pratik bir yolu varmış.

Bilgilendirme için teşekkürler.

Rica ederim, pek bilinmeyen bir özellik.

You got a 7.14% upvote from @upme thanks to @emrebeyler! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% daily payouts ( no commission ).

Oyumuz Witness Reyisimize

Çalışmalarınızı takip ediyorum. İşinizi iyi yaptığınızı düşündüğümden oy hakkımı size devretmeyi uygun gördüm.

İyi çalışmalar.

Your current proxy is: emrebeyler :)

Teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61038.71
ETH 3404.98
USDT 1.00
SBD 2.50