Merit davetiyesi isteyen?

in #tr6 years ago (edited)

merit yeni bir crypto-currency. Benzerlerinden farklı olarak basitlik, kullanılabilirlik konuları üzerine yoğunlaşmışlar. Bir ilginç özelliği de sistemin davetiye usulü çalışması. Yani, her önüne gelen merit edinemiyor.

Şu an CPU mining yapılıyor, GPU mining de birkaç gün önce çıkmış. İleride herhangi bir exchange'e girince patlama yapabilecek bir potansiyeli var.

Eğer üye olmak isterseniz bu linkten kaydodup, yorumlara kaydoldum yazın. (wallet username'iniz ile birlikte.) Hızlı bir şekilde onaylayıp geri dönüş yaparım.

Edit: Davetiyeler bitti, tekrar gelince yine yazarım.

Sort:  

zoltarian olarak kaydoldum.

thales7 olarak kayıt oldum.

Posted using Partiko Android

erhanoz olarak kaydoldum.

Hocam neler vaad ediyor, yükselme potansiyeli var mı dersiniz?

ahmetchef olarak katıldım.

@emrebeyler you were flagged by a worthless gang of trolls, so, I gave you an upvote to counteract it! Enjoy!!

cbsimsek

olarak kayıt oldum reyiz

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58296.82
ETH 3138.24
USDT 1.00
SBD 2.22