Bitcoin yine uçuş moduna geçti...

in #tr7 years ago

Bitcoin kendini toparlamaya çalışıyor. Şuan ki fiyatı 6940 $ dolardır. Yine yükselmeye devam ediyor.
Bitcoin cash ın süpekülasyonu etki etmedi bitconu yine yükselip bu sefer 10.000 doları görür ☺

Sort:  

Bu 10 bin dolar olayı nereden çıkıyor çok merak ediyorum. Her yerde aynı şey,10 bin dolar olur iddiaları. Birisi beni aydınlatırsa bu konu ile ilgili çok makbule geçecek. :)

Bitcoin analizlerine baktığında her zaman bitcoinde düşüş olur ve hızlı bir yükselme olur ve bu sefer analizlere baktığında 10.000 dolara ulaşılır diye tahmin ediyor. Kesin 10.000 dolar olacak diye birşey yok. @keepcalmandread

sadece tahminden ibaret sanırım 7700 den 5 k ya düştüğünü çabuk unutuyorlar :D

bir geçe bakarsın 1 dolarda alabilir bu arz ve talep meselesidir yüzde yüz çıkacak yüzde yüz inecek diye birşey yoktur.

aynen öyle @emrahyalcin Bitcoin 10.000 doları görmesi kaçınılmaz

10.000 doları bu sefer zorlayacak.

Para olsada yatırım yapsak diyorum ama yok işte :(

küçük yatırımlar yaparak başlayabilirsin @technoatu

Ne kadar küçük?

illaki 1 btc alman gerekmiyor mesele haftalık al her hafta ne kadar yatırama ayırabilirsen o kadar al ve bekle

Tamam teşekkür ederim.

bu dafa daha etkileyici olacaqtır. bitcoin liderdir. bunu her dafasında subut ediyor.

Bitcoin candır her zaman kazandırır :) @revan746

bu dafa 5800dolardan aldım)) yanıltmadı beni))

güzel yakalamışsın güzel bir kazanç sağlamışsındır :)

7300dolarda satmağı düşünüyorum. ben bitcoin alıb satmam. altcoinlerle iş yaparım.

En iyisini yapıyorsun bitcoin uzun vadeli düşünmene sevindim

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by emrahyalcin from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 53.0% @steps upgoat, thanks to @emrahyalcin
It consists of $0.45 vote and $0.15 curation
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64133.95
ETH 3172.67
USDT 1.00
SBD 2.57