Bahara yaklaşırken...

in #tr7 years ago

Bahara yaklaşırken...

@steemitci Arkadaşımızın bahar konulu yarışmasına destek olmak amacıyla baharın bende yarattığı duyguları biraz fotoğraflayarak yazıya dökmek istedim.

Sıcak mevsimleri daha çok seviyorum. Bahar geldiğinde, ortalık yeşerdiğinde alırım fotoğraf ekipmanımı bırakırım kendimi doğanın içine, tarihi mekanlara, eski evlerle dolu sokaklara...

Her ne kadar bizleri rahatsız etsede, polenler havada uçuşmaya başlayınca anlarım ki bahar artık gelmiştir.

Bahar, çok sevdiğim bir şairimiz Orhan Veli’nin aşağıdaki şiirlerini getirir hemen aklıma.İçimde mutluluk kıpırtısı oluşturur☺️

Baharın İlk Sabahları
Tüyden hafif olurum böyle sabahlar
Karşı damda bir güneş parçası,
İçimde kuş cıvıltıları, şarkılar;
Bağıra çağıra düşerim yollara;
Döner döner durur başım havalarda.

Sanırım ki günler hep güzel gidecek;
Her sabah böyle bahar;
Ne iş güç gelir aklıma, ne yoksulluğum.
Derim ki: "Sıkıntılar duradursun!"
Şairliğimle yetinir,
Avunurum.
Orhan Veli Kanık

GÜZEL HAVALAR
Beni bu güzel havalar mahvetti,
Böyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havada alıştım,
Böyle havada aşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
Böyle havalarda unuttum;
Şiir yazma hastalığım
Hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu güzel havalar mahvetti.
Orhan Veli KANIK

258ACF97-7BCC-45EF-A3B1-BC95EF757949.jpeg

5B972E60-158E-48AD-ACEE-4451D4F821E1.jpeg

Üstteki iki fotoğrafı da Bursa’da geçen yıllarda çekmiştim. Nedense tarlada tek kalan ağaçları çekmişim. O zamanlar belkide yalnızlık duygusu ile başbaşaydım 😊

Baharın gelmesi demek deniz sularının ısınmaya başlaması demektir. Bu bende hemen derin sularda dalış yapma duygusunu uyandırır. Sualtı dünyası benim için bambaşka bir dünyadır.

C91C01A9-381B-40BF-9003-EC04BB6C9875.jpeg

Üstteki fotoğrafı Antalya Kaş’ın en beğenilen dalış noktası olan Kanyon’da çekmiştim.

Sualtının gizemli dünyası ile herkesin tanışmasını tavsiye ediyorum 👌
( Bu işaret sualtında herşey tamam,problem yok demektir.)

Sevgiyle👋

Sort:  

Bahar bir başkadır , güzeldir, cıvıl cıvıl,

Kesinlikle🙏☺️

Belle le foto

Thank you🙏

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68086.39
ETH 2626.77
USDT 1.00
SBD 2.67