Steemit hakkında

in #tr6 years ago (edited)

sevgili steemit dostları daha steemitle tanışalı bir yada bir buçuk ay oldu.herşey güzel, başladım işte yazı yorum haber,aktüel olaylar gezi, vs ne bileyim işte yaşanan yada yaşanmış her konuyu paylaşıyorum son on yada on beş gün olduki yazdıklarımı gören okuyan yok,bu hep böyle başlarda böylemi yoksa ben aceleci mi davranıyorum.yada her yeni başlayan için normal mi.amacım kısa zamanda çok kazanmak değil ama hiç kimse görmemeside değil,gerçi kime yazıyorumm bunu ben kimse okuyup bakmıyorki.bu işin birinci boyutu

steemit.jpg

foto

işin ikinci boyutu illaki işin başka yönünemi sapmak lazım ne bileyim.siz ne demek istediğimi anladınız ama gaye kaliteli içerik ilkesini savunanlardanım.fakat belirli bir düzende yok değil hani herkes bişeyler yapma gayretinde.işte bilmiyorum fazlamı sitem ediyorum kendi kendime.ama en azından sevgili arkadaşım can dostum
murat görür diyorum,iyiki o bari var oda olmasa sen necisin diyecek yok.derya deniz bir ortamda yapayalnızsın tabiri caizse

Sort:  

şöyle diyim yazmış olduğun taglar yalnış bunun için profil resminin yanında ki 3 çizgiyi tıklar orda explore yi tıkla orda yazan taglardan yazdığın yazıya uygun olanları sec çünki tr tagı haricinde tag yok o yüzden çok gören olmuyor proje yazarak da kazanmak istersen @kusadasi nın sayfasına göz at orada ki projelere katıl ve oy al iyi akşamlar

çok teşekkür ediyorum söylediklerinizi yapacağım

;)
Abi daha yolun başındayız..
Zamanın oldukça buralarda takılabilir, benim dışımda da çevreni genişletebilirsin ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59500.17
ETH 2654.95
USDT 1.00
SBD 2.41