Başarısızlıktan Korkmayın

in #tr7 years ago

hayatta karşımıza çıkan bütün zorluklarda yılmayın sevgili arkadaşlar ben bunu bir çok kitap ve makalelerde okudum.her ne terslikler olursa olsun üzerine üzerine gidin bir gün mutlaka düzelecektir.üstesinden gelinmeyecek bir mesele yoktur yeterki inanalım.şimdi sizlerle paylaşacağım hikaye belkide hayata hep pozitif bakmanızı sağlayacak.doğrusunu söylemek gerekirse ben bile bu hikayeden sonra hep bardağın dolu tarafına bakıyorum.

dünyanın en büyük otomobil devi ford,kurucusu Henry ford,un hayatı nerdeyse başarısızlıktan geçilmiyor işte bunlar

henry ford.jpg

foto

21 yaşında ilk işinde hüsran. iflas

22 yaşında yasama seçimlerinde başarısız oldu

24 yaşında yeniden iş kurmasına rağmen yine başaramadı iflas

26 yaşında eşini kaybetti

27 yaşında yaşadığı psikolojik sorunlardan depresyona girdi

34 yaşında kongre seçimlerini kaybetti

36 yaşında kongre seçimlerini yine kaybetti

45 yaşında senato seçimlerini kaybetti

47 yaşında başkan yardımcısı seçimlerini kazanamadı

49 yaşında tekrar senato seçimlerini kaybetti

52 yaşında nihayet başardı ve Amerika Birleşik Devletleri başkanı seçildi

işte ne kadar olmadıysada yinede denemeden bıkmayan bir insan profili.ama en sonunda başarının size verdiği haz sizler ne dersiniz

Sort:  

Kimse başarı merdivenlerini alleri Cebinde çıkmamıştır elbet onlarda başarısızlık yaşamışlardır.

söylediklerine aynen katılıyorum. ama ne kadar başarısız olursak olalım yılmamak benim burada anlatmak istediğim o

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67905.30
ETH 2637.44
USDT 1.00
SBD 2.67