Steempress ile başlayan serüvenin ilk adımı gerçekleşti

in #tr6 years ago


Source


Bugün steemprees'i kullanacağım ilk postum olacak.. Uzun bir zamandır bazı özel sebeplerden dolayı uzaklaşmak zorunda kaldım fakat şuan her şey yolunda umarım tekrar kötü günler geri gelmez.


Steempress'i gördüğümde ilk başta çok heyecanlanmış hatta bir çok arkadaşım heyecandan üstüste postlar paylaşmaya başladı oysaki yanlıştı bu sonra diğer bir çok postu incelediğimde 24 saatte bir aslında oy attığını gördüm ve kendimi geliştirirsek bu oyun artacağını söylediler. Şuan yoğun bir çalışmadan dolayı oy artırımı için başvuru kabul edilmiyormuş ama olsun steempress üzerinden günlük olarak post paylaşacağım çünkü bu sayede yaptığımız paylaşımlar artık görünür hale gelecek ve bu bizim için çok daha iyi olacağına inanıyorum. Steemit'te bir çok proje bulunmaktadır fakat çoğu ingilizce olduğu için anlamak da zor projelere katılmakta ama elimden geldiğince hepsiyle uğraşacağım çünkü sayfamın zengin bir sayfa olmasını istiyorum bir çok projede bulunarak sayfamı zenginleştirmeyi hedefliyorum. Umarım hedefime ulaşırım. Steempress'in en büyük avantajı Türkçe yazıları da kabul etmesi bu sayede dilediğimiz yazıları rahatlıkla yazabiliyor olmamız. Aslında itiraf etmeliyim ki beni buraya daha hızlı bağlayan steempress oldu. Bende her yeni kullanıcı gibi yükselmek istedim fakat sadece kaliteli post paylaşarak olmadığını gördüğümde aslında üzülmüştüm fakat steempress diye bir proje çıktı çok sevindim çünkü bu sayede paylaşımlarım görünürlük kazanacak hatta aslında postlarımı daha hevesli yapmam için beni teşvik etti bir bakımdan.
 
Her kullanıcı gibi steempress kullanmak isteyenler için bir çok post mevcuttur araştırma yaparsanız gerekli postları bulursunuz hatta discord kanalına katılırsanız sizin için daha iyi olacağına inanıyorum. Bugün bu postta steempress hakkındaki düşüncelerimi yazmak istedim çünkü beni çok mutlu etti o yüzden @howo ve @fredrikaa ' ya teşekkürlerimi bildirmek isterim. Steempress gibi bir projeyi çıkarttıkları için çok heyecanlıyım. Umarım hayallerimiz bizleri hedeflerimize ulaştırır. Peki ben artık neler paylaşacağım diye bilmek isterseniz sizlere şunu söyleyebilirim ki o gün içimden ne geçiyorsa ruh halim beni neye teşvik ediyorsa neyi yazmamı istiyorsa onu yazacağım bazen bu o gün içerisinde yaşayacağım bir olay olur yada bir hikaye olur. Kısacası her şey.... Çünkü bizi biz yapan değerler vardır samimiyetimiz, sıcaklığımız bunları tüm insanlara hissettirmeliyiz. Kimse yalnız olduğunu hissetmesin birbirimize yansıttığımız sıcaklıklar bizleri birbirine bağlar ve büyük bir sevgi zinciri oluşturabiliriz. Ben bunun olacağına inancım tamdır. Sizlerinde inanmasını can-ı gönülden istiyorum. Birbirimize güvenelim, inanalım. Sevgilerimle, Hoşçakalın...

Posted from my blog with SteemPress : https://emineninblogu.000webhostapp.com/2018/06/steempress-ile-baslayan-seruvenin-ilk-adimi-gerceklesti
Sort:  

Başarılar diliyorum.
Ama etiketlerde steempress etiketi yok. Bence onu ekleyin... Wordpress sitenizde steempress eklenti ayarlarında; tr cointurk steempress blog şeklinde ayarlarsanız her paylaşımınızda bu etiketler otomatik olarak çıkar. Yani sorun olmasın diye yazdım :)

Zorunlu olmadığını öğrendim o yüzden eklemedim

Anladım... Öyle bir şey duymuştum bende ama #steempress etiketi kısmında yazınız gözükmez ise nasıl oy gelecek bu da benim kafamda ki soru işareti... Yani eklemekten zarar gelmez. Ama tabi siz daha iyi bilirsiniz...

Haklısınız en iyisi bir daha ki postumda steempress etiketini kullanayım

Peki ben artık neler paylaşacağım diye bilmek isterseniz sizlere şunu söyleyebilirim ki o gün içimden ne geçiyorsa ruh halim beni neye teşvik ediyorsa neyi yazmamı istiyorsa onu yazacağım bazen bu o gün içerisinde yaşayacağım bir olay olur yada bir hikaye olur

I sometimes collect interesting quotes to make a post on their basis. I think that this will be one of them.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59838.11
ETH 2384.78
USDT 1.00
SBD 2.51