PAYLAŞMAK GÜZELDİR 😊 [Cointurk 30. Projesi] [eminesengul#6236]

in #tr6 years ago

11-ayin-sultani-hosg-582ede3488a28dbc6593.jpg

Ben Erzincan köyünde yaşayan bir öğrenciye yardımda bulundum. Ve öğrenciye de bir mektup yazmaya karar verdim. Mektubumu yardım paketine ekledim. Gönderdiğim yardım paketi köydeki öğrenciye kendim götürüp bizzat verdim. Ben bu yüreği masum olan öğrenciye giyim ve kırtasiye ihtiyacını karşıladım. Benim öğrenciye verdiğim pakette çok güzel şekilde hazırladım ve çok değerli bir şekilde hazırladım aynı zamanda öğrencinin ihtiyacını karşılayacak bir şekilde hazırladım. Ve birde bu paketinin içerisine mektup bıraktım. O minik çocuk paketi açtığı zaman kendi duygularımı ifade eden mektubu okusun istedim. Ve mektubumda ilerde o da bir meslek sahibi olduğunda onun da böyle yardıma ihtiyacı olan kişilerle yardım etmesini ve inşallah bu şekilde ona yardım etmeye devam edeceğim gibi şeyler yazdım. Ben yardımla birlikte ona sevgimi de gönderdim. Yardım paketimin içerisine bir de sevgimi de koyup paketledim.

Bu yardımında sevgili kaleme alıp güzel duygular içinde not da yazdım. Bu notta telefon numarası da yer alıyor. Eğer olur da başka bir ihtiyacı olduğunda ona tekrar ulaşmak için telefon numaramı da gönderdim. Bu da benim kendime göre ayrı bir uygulamam. İnsan yardım etmek isterse elbet ki bir yolunu bulur yeter ki yardım etmek istesin. Ve ben yardım ederken minik çocuğa yardımdan dolayı çok mutlu olduğunu belirtti ve bana sarılıp öptü beni çok tatlı konuşması vardı. Ve çok masumdu. Ben çok mutlu ettim minik öğrenciye yardımda bulunurken çok tuhaf bir mutluluk kapladı içimi.

Bereket Ayı Ramazan

Bu hayatta insanoğlu dostu olsun bu eşi olsun veya arkadaşları ve çevresi ile bir bütündür. Gerçekten de insan doğası gereği olsa gerek yalnız yaşayamaz halkın içinde veya toplumun içinde başka insanlar ile birer etkileşim içinde bulummaktadır. Bana göre yardımlaşma ve insan bu yardımlaşması etkileşim içerisinde insanlara her anlamda bu alış verişte olsun ya da başka bir şeyde olsun her m olursa olsun birbirlerine yardım etmeli bu hissi yaşamalı ben yardımda bulunurken çok severek ve mutlu olarak bulundum. Bu mübarek ramazan ayında her yıl Allah'ın rahmet ve bereketi ile birlikte geliyor. Bizim bazı insanlarımız her ne kadar da bir birleri ile kopuk bir şekilde ve bencil bir şekilde hayatı yaşarlarsa bile bu böyle görünse bile rahmet iklimi geldiği zaman ve geldikten sonra bir şekilde herkes kendi nasibi şeklinde hepimiz bundan etkileniyoruz. Bu çok güzel ve anlatılmaz bir şey. Dediğim gibi paylaşmak güzeldir..

Peygamber Efendimizin de buyurduğu gibi paylaşmanın insana verdiği o güzel huzurun tadına varmak adına tüm insanlarımızın elindeki az olanı dahi bir birleri ile paylaşmak için yarışıyoruz. Benimde durumum öyle çok iyo değil yinede Şükürler olsun Allah'a. Senelerdir alnımın teriyle ekmeğini kazanmaya çalışıyorum. Bu yüzden yokluğun da ne olduğunu iyi biliyoruz. Elimizdeki var olanı paylaşırsak elimizdeki daha da çoğalır. Birine yardım verirseniz verdiğinizden daha çoğu size geri dönüşü olacaktır muhakkak. Bazen bu bir yoksula bir şeyler verdiğimde kendi kendime düşünüyorum. Ben bu minik öğrenciye iyilik mi yaptım diye düşün ve kapadı beni. Hepimizin varlığa da yokluğa da illaki ihtiyacımız var. Yapmış olduğumuz bu hayırları önce Allah rızası için sonra da gönül huzurumuz için yapmalıyız. Ramazan ayının en kıymeti illaki vardır. Bu mübarek ayda hayatımızın her senesinde insanlarla ilgili kötü düşüncelerimizi yok etmeliyiz. Ve insanlara iyilikle yaklaşmalıyız. Ben çok mutlu oldum gerçekten mutluluğunu kelimelere dönemeyecek kadar mutlu oldum.

Proje Önerisi:
Yatırım yapmak istediğiniz coini belirleyip hakkında düşüncelerinizi yazınız.

Sort:  

Congratulations @eminesengul! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your Board of Honor.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last announcement from @steemitboard!

Do you like SteemitBoard's project? Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59972.21
ETH 2389.55
USDT 1.00
SBD 2.42