LUCY

in #tr6 years ago

Lucy-2014-Lucy-Film1.jpg

MERHABAA 

Bugün sizlere yine film önerisiyle geldim. Bu filmi herkes defalarca izlemiştir diye düşünüyorum. Bu tür filmleri çok fazla seviyorum ben . Dün akşam yine izledim ve sizlere bahsetmek istedim . 

Bir insanın beyninin hepsini kullanırsa ne olacağını gösteren güzel bir film . Adım adım artan beyin gücüyle birlikte insandaki değişimleri güzel bir şekilde göstermiş. Belki daha başka şeyler görmek isterdim . Yani beyninin hepsini kullanan bir insandan başka özellikler görmek isterdim . Sonu en azından beni pek tatmin etmedi . Film bitince çok şaşırmadım . İlk izlediğimde de aynı şeyi düşünmüştüm keşke daha çok etkilenseydim demiştim . Tabiki takdir sizin . 

Filmde en beğendiğim cümlesi şuydu:

 ''Bütün sisteminiz 1+1=2 olduğu taslağına dayanır ama 1+1 2 etmez. Gerçekte sayı ve harf diye bir şey yoktur. Bu insan ölçeğini göstermek için kodlanmış şeylerdir. Bu ölçü birimleri evrenin sonsuzluğunu unutmak için ortaya atılmıştır.'' 

BEĞENMEYİ VE  GÖRÜŞLERİNİZİ BİLDİRMEYİ UNUTMAYIN.. 


Tayvan'ın başkenti Taipei'nin suça batmış yeraltı dünyası sokak çeteleri, mafya ve işbirlikçi polisler tarafından yönetilirken en aktif ticaret, uyuşturucu ağı üzerinden yürütülür. Eğlenmeyi seven, sıradan bir genç kadın olan Lucy, birkaç gece beraber takıldığı Richard yüzünden kendisini bir anda en azılı uyuşturucu şebekelerinin birinin içine düşmüş bulur. Vücudunun içine kurye olması için yerleştirilen yeni bir tür sentetik uyuşturucu, beklenmedik bir şekilde Lucy'nin vücuduna nüfuz edip kanına karışmaya başlayınca mucizevi bir durumla yüzleşir. Lucy'in damarlarında dolaşan kimyasallar, ona insanüstü yetenekler kazandırmıştır! Artık akıl okuma, telekinezi ve acıyı hissetmeme gibi güçlere sahip olan genç kadın beyinin tüm algı kapılarını sonuna kadar açacaktır... 
Ünlü Fransız sinemacı Luc Besson'un senaryosunu yazıp yönetmenliğini yaptığı filmin başrolünde Scarlett Johansson bulunuyor. 

SOURCE



Sort:  

Listeme ekliyeyim

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64252.58
ETH 3495.24
USDT 1.00
SBD 2.50