En hafif tatlı kaçamağı

in #tr6 years ago

IMG_20180127_143650.jpg
Merhabalar bugün size benzersiz bir tarifim var. Kendi adıma konuşayım ben bir çikolata delisiyim . Yazdan beri diyetteyim genelde koruyorum ama çikolata görünce gözlerimden kalpler çıkıyor hayır diyemiyorum ve canım hep çikolata istiyor. Bu yüzden genelde böyle tarifler beni geçiştiriyor tatlı isteğimi bastırıyor. Gelelim tarife malzemeleri çok kolay yulaf ezmesi süt kakao ve muz.

İlk olarak 1 bardak süt 1 tatlı kaşığı kakao ve 3 yemek kaşığı yulafi karıştırarak biraz pişirelim.

Muzun yarısını püre haline getirelim yarısını üstü için dilimleyelim.

Sonra karışımın içine püre halindeki muzu ekleyelim ve koyu bir kıvama gelene kadar pişirelim . 2 dakika falan sürüyor zaten.

Kaba aldıktan sonra üstünü istediğiniz gibi süsleyen . Ben muz kuru üzüm 3 tane tuzsuz badem koydum . Siz nasıl isterseniz öyle yapabilirsiniz.
Afiyet olsun 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64453.36
ETH 3507.44
USDT 1.00
SBD 2.56