EĞLENCELİ ZAYIFLAMA

in #tr6 years ago

Zumba.png

MERHABALAAARR..
Herkes zayıflamak istiyor bu aralar herkes bir diyet bir spor peşinde . Ama açıkcası ben spor yaparken sıkılıyorum hemen bitsin istiyorum. Spor salonuna gittiğim zaman bir yere kapanıp sürekli bir bandın üstünde yürümek bana saçma geliyor. Hem her zaman dışarıya da çıkamıyorum . İşte size en güzel zayıflama yolu ZUMBA :) Boş vakitlerimde yaptığımda hem dışarı çıkmama gerek kalmıyor hem de eğleniyorum ben hem de deli gibi dans etmek bana çok iyi geliyor. Hiç terlemediğim kadar terliyorum bunların yanında . Spor sonrası bitki çayımı içiyorum duşumu alıyorum ve oturduğum zaman hissettiğim şey yorgunluk değil dinlenmişlik hissi oluyor .
Sizde sürekli evdeyseniz ve kilo vermek istiyorsanız ki bunun kiloyla alakası yok aslında sağlıklı olmak ve sıkılaşmayı herkes ister başvurabileceğiniz harika bir yol. Ben şimdi tatilde olduğum için vaktimin çoğunu evde geçiriyorum . Boş bir zamanımda geçiyorum karşısına ve yapıyorum 1 saat sonra sporum bitmiş oluyor . Video biraz uzun ve ilk başlarda yorucu olabilir ama istediğiniz yerde bırakabilirsiniz gün geçtikçe yapacaksınız bence .

Vücudunuzun her yeri çalışşın ve kalori yakmak istiyorsanız vakit kaybetmeden videoyu açın ve karşısına geçin derim ben.

U5drpBQ7eGa3NzfUF8tqoTyVmdQQQB8.gif

Sort:  

Son derece eğlenceli bi yöntem bencede :)

Zumba hariks bir spor. Üç aydır yazılıyorum ama bir türlü gidemiyorum inşallah pazartesi başlayacağım

kesinlikle gitmelisin bence erteleme :) geri dönüşün için teşekkür ederim

Tek kisilik dev kadro zumba. Hem cardio hem eglenceli hem de strese bire bir 🤗Ben de bir suredir yapiyorum. Zumbadan bahsetmeniz cok guzel olmus 👏

Teşekkür ederim destek verseydiniz keşke 😊

OMG! This is SUCH an AMAZING post! Thank you for sharing! I gave you a vote!!

Thank you I'm glad you like it.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64400.67
ETH 3506.16
USDT 1.00
SBD 2.53