Arif V 216 💕

in #tr6 years ago

Screenshot_20180119-125705.png
Merhabalar.. Dün akşam otururken abim bir anda sinemaya gidelim dedi ve akşam seansına gittik . Beklentimi düşük tuttum açıkçası . Gidenlerden beğenmeyen arkadaşlarım vardı . On yargım vardı o yüzden . Ama film o kadar güzeldi ki hiç bitmesin istedim . Yerinde espriler sıkmayan konu . Ve çok anlamlı sahneler vardı .
Belki de beklentimi düşük tuttum diye bu kadar güzel geldi bilmiyorum ama kesinlikle girmelisiniz. Cem Yılmaz yine yapmış yapacağını 😊
Film su an vizyonda olduğu için spoiler vermek istemiyorum ama hiç izlemeyenler varsa fragmanı koyuyorum. Eğer filme giderseniz iyi seyirler pişman olmayacaksınız..

BEĞENMEYİ VE GÖRÜŞLERİNİZİ BİLDİRMEYİ UNUTMAYIN

Sort:  

Kesinlikle diğer filmlerinden daha iyiydi :)))

ben hiç beğenmedim tamamen düşük IQ sahibi insanlara hitap eden bi filmdi. kusura bakmayın

Sizin görüşünüz tabiki saygı duyarım

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64453.36
ETH 3507.44
USDT 1.00
SBD 2.56