TART AŞKI - YEMEK TARİFLERİ#47

in #tr6 years ago

Merhaba steemit kullanıcıları bugün bir tutkumu paylaşacağım sizlerle tart yapmak benim için büyük bir aşktır. Çeşitli meyvelerle tart yapmaya bayılıyorum . Tadı hafif görüntüsü iştah kabartıcı olsun istiyorum ve bunun için sürekli çeşit deniyorum. Arkadaş çevrem , ailem , akrabalarım ve komşularım yani çevremde ki herkes yaptığım tartlarımı beğendiler. Bu da beni daha çok motive etti ve geliştirdi. Keşke buradan sadece resimleri yerine kendisini sunabilseydim sizlerde tadına bakmanızı ve yorumlarınızı duymak isterdim. Şimdi aşağıda yaptığım tartların resimlerini paylaşacağım umarım beğenirsiniz.

ÇİLEKLİ TART
efsrhgtrth.jpg

KİVİ , ÇİLEK , MUZ VE VİŞNELİ TART
fthtrhsr.jpg

PORTAKAL , KİVİ VE NARLI TART
WhatsApp Image 2018-04-07 at 19.56.55 (2).jpeg

ANANAS , MUZ VE ÇİLEKLİ TART
123.jpg

Daha bir sürü yapıp resmini çekemediğim tartlarım var . Ama tekrar yaptıkça sizlerle paylaşacağım . Bir sey farketmişsinizdir her yaptığım tartta mutlaka çilek kullandığım . Çünkü çilek hastalarındanım =) AFİYET OLSUN.

Sort:  

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 28 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Cok tesekkur ederim .

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57808.87
ETH 3061.38
USDT 1.00
SBD 2.33