Hazine Buldum...

in #tr7 years ago (edited)

20171201_175700 (1).jpg

Arşivi elden gecirirken kolinin birinde hazine(!) buldum. Film/dizi/oyun/yazilim vs. ne ararsan var. Uzerinden 10 yıl kadar geçmiş. Paylaşmadan edemedim.

Indirmek ayrı dert, 50'lik paketlerde CD/DVD satin alması ayrı masraf, DVD'lerin yakılması ayrı uğraş... Neymiş arşiv yapacakmışız... (Elinde benzer bir arşiv olan dostlara selam olsun 😉)

Ne gereksiz işle uğraşmışız arkadaş. Gençlik işte. Harcanan zamana bak... Ooy oy...

(Etraflıca bir temizlik yaptım bu arada)

Sort:  

Çok iyi ya :) Bende de var bır yığın.

Bir yandan vedalaştım, diğer yandan biraz burkuldum açıkcası.
Fakat ne toplayıcılık yapmışız. Çok tandık var aynı durumda olan... ilginç hakikaten...

Kesinlikle oyle ama insan kiyamiyor bi yandan degiisk bir duydu ☺

Hatira olur sakla :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60115.56
ETH 3203.28
USDT 1.00
SBD 2.46