Teknoloji Nimettir Nimet !

in #tr7 years ago (edited)

Bitmek bilmeyen bir tartışma konusu olan teknolojinin en büyük avantajı fedakarlıkları azaltmasıdır. İyi, kötü tüm eleştirilere maruz kalan teknoloji sayesinde rahat rahat iletişim kurabiliyoruz. Kim ne derse desin ben teknolojinin bulunmaz nimet olduğunu düşünüyorum.

Yok şöyle zararlı yok iletişimi bitirdi, artık insanlar birbiriyle konuşmuyor... Geçin efendim bunları. Ben konuşmak istiyorum ve konuşuyorum. Hatta ben haftasonları teknoloji sayesinde sevgilimle görüntülü konuşabiliyorum. (Hatta gaza geldim görüntülü arama yapıyorum) Örneği abartacağım, bir arkadaşımın Munich'te sevgilisi var ve yine teknoloji sayesinde sorunsuz ilişki yaşayabiliyor.

Fedakarlık noktası da iletişimi rahat kurabilmekle alâkalı. Eğer teknoloji olmasaydı arkadaşım Munich'e gitmek zorunda kalabilirdi ya da tam tersi. Eskiden olduğu gibi mahalle aşkları bitti çünkü ulaşabilirliğimiz arttı.

Bu liste uzar gider ama uzayıp gitmesin. Teknoloji muazzam bir nimet, artık kötülenmesi beni geriyor. İletişimin babası önümüze sunulurken, olayı romantik yaşlılar gibi değerlendiren ve bu durumdan dem vuran insanları da vizyonsuz buluyorum.

"Abi teknoloji çıktı insanlar kafasını kaldırmıyor yeeeaaa," ya da "eski sohbetler kalmadı aaabii yeeeaaaa" gibi boş klişeleri duymaya artık tahammülüm kalmadı. Daha fazla bu eleştiriyi duyarsam bileklerimi keserim.🗡🗡

Sort:  

Birde "Teknoloji Bağımlısı" diyenler varya işte onlara sinir oluyorum.

Sorma ya iki kelimeyi yanyana getiremeyen insanlar bıkmadan usanmadan bizi eleştiriyorlar. Gerildim dostum gerim gerim gerildim jdjdhx

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

You got a 4.15% upvote from @upmyvote courtesy of @embesilikat!
If you believe this post is spam or abuse, please report it to our Discord #abuse channel.

If you want to support our Curation Digest or our Spam & Abuse prevention efforts, please vote @themarkymark as witness.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56552.34
ETH 2332.65
USDT 1.00
SBD 2.35