Rüyada Steem Görmek !

in #tr6 years ago (edited)

Görsel Kaynak

Yaklaşık iki haftadır tek uğraşım bu platform. Bazen kendi kendime akıbetimi sorgulamıyor değilim. Fakat inkar etmiyor kabulleniyorum durumu. İçine girdiğim ekosistemde keşif mi yapıyorum yoksa hapis mi oluyorum bilmiyorum. Sadece amacım bir şeyler keşfedip, üretmek. Aynı zamanda da haz alabilmek. Ki aşırı keyif aldığımı inkar edemem.

Öğrenci olduğum ve dört yıllık emekçi hayatımdan sıyrıldığım için şu zaman zarfında yoğun bir işsizlik sürecindeyim. Kimyam gereği araştırmayı, okumayı ve öğrenmeyi seviyorum. Genelde bu araştırma sürem bir zaman sonra (konuya göre değişse de genelde 1 hafta) kavradığımı düşündüğüm anda son bulurdu. Fakat steemit için durum böyle değil. Profesyonel öğrencilik hayatımda bile kendimi hiç bu kadar yetersiz hissettiğim olmamıştı.

Mümkün mertebe giriştiğim konuyu halletmeden bırakmıyorum dostlar. Bırakamıyorum çünkü kendimi salak gibi hissediyorum. Hele internet sayesinde erişimin sonsuz olduğu bir deryada herhangi bir konuyu kavrayamamak namümkün aslında. Ama gel gör ki teknolojinin komplike yapısı bazen kafa karıştırıp kendimizi embesil gibi hissettirebiliyor.

Halledemediğim bu platforma da tahmin edeceğiniz üzere yoğun bir şekilde yüklendim. Nedir, ne değildir, nasıl kullanılır, içerik nasıl üretilir, "ee ürettik bari kazanalım" ama nasıl kazanılır, bot varmış baba nerede bunlar, discord diyorlar ne diyorlar derken kapattım kendimi, ve işte buradayım.

Dün de Ginabot kullanımı hakkında bir yazı okudum. (bahsi geçen yazı) Yazıdaki talimatları kullanarak botu aktif hale getirdim fakat bot bana trip atıyor olmalı ki çalışmıyor. İstediğim bildirimleri alamıyorum. Hazır yeriyken bilgisi olan yorum atarsa çok güzel olur.

Neyse botun işlevini yapmaması canımı sıktı. Zaten kafayı kırmış çabalıyorum, en son 9 gün önce duş almışım bir de işler ters olunca hayattaki şanssızlığımı hatırlayıp tekrar canım sıkıldı. Bastım exiti, anlaşmaları yaktım, gemileri saldım uyudum.

Gözlerimi kapattım, fakat bilincim hala çevrim içi. On dört saat steem bakmışım doğal olarak rüyama girecek. Nitekim girdi de... Rüyamda Ginabotu buluyorum. Niye trip attığını soruyorum kavga ediyoruz falan, tabi yine zararlı ben çıkıyorum. Oradan kız arkadaşım geliyor ve darlıyor ve falan ve filan.

Bu tarz saçma bir rüya zincirine takıldım ve açıkçası bundan bile keyif alıyorum. Arkadaşlar eğer bir sıkıntım olduğunu düşünüyorsanız lütfen çekinmeyin. Bağımlı değilim ama Amatem'i arayıp destek isteyebilirsiniz. Ve sen Ginabot son sözüm sana: "kırma beni be güzelim, kırma beni"

Sort:  

Burdan kazandıklarınla diğer koinlere yatırım yapabilirsin.Veya paranı burada tutabilirsin.Bot isini bilmiyom

amacım o aslında ama buradan bi sermaye edinmek şart. şu an grafik analizlerini okumaya çabalıyorum aslında. zamanımın çoğunu o alıyo aslında

Şu an kontrol ettim de o steem powera nasıl ulaştın ya :))

Ekimde btc aldım.steem dolar 8 dolardayken geldim .beklemedeyim

Ben de bekliyorum 9.000$ seviyesine inmesini bekliyorum o zaman alcam

Koinim hesabi ac.Burdaki steem coini koinim hesabina litecoin olarak aktar ltcnin fee bedeli az

Hesaplar hazır da para yok ya maalesef :))

Steemde tutabilirsin bir süre.Steem coin artcak.Gerçi para olmayinca olmuyo :D anket falan doldur.

şu sıralar akmasa da damlıyor ama anket muhabbeti nedir ? aynen ben de artacağına inanıyorum :))

This post has received a 1.50% upvote from thanks to: @embesilikat.
For more information, click here!!!!
Send minimum 0.100 SBD to bid for votes.


The Minnowhelper team is still looking for investors (Minimum 10 SP), if you are interested in this, read the conditions of how to invest click here!!!
ROI Calculator for Investors click here!!!

You got a 1.41% upvote from @allaz courtesy of @embesilikat!

Güzel yazı. Steemit'i keşfetmeye devam et. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57344.91
ETH 3100.39
USDT 1.00
SBD 2.42